مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-03سياسي

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان به مناسبت روز 13 آبان 


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان به مناسبت روز 13 آبان ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی اقدام به صدور بیانیه ای مشترک کردند.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان به مناسبت روز 13 آبان ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی اقدام به صدور بیانیه ای مشترک کردند.

آیت الله علی خاتمی نماینده محترم ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه مشترکی را صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم 13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی برای حرکت ملت بزرگ ایران است که تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز حوادثی بود که هر یک به وسعت انقلابی بزرگ در دنیا علیرغم نقشه های شوم دشمنان تاثیرگذار شد.

13 آبان امسال را در شرایطی گرامی می داریم که شاهد حملات ددمنشانه و سبعانه رژیم جنایتکار و کودک کش اسراییل به ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین هستیم و همین موضوع نشان می دهد که ایران اسلامی باید با اقتدار همچنان به آرمان.

های خود در جهت استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم در سراسر جهان خصوصاً مردم مظلوم فلسطین که به فرمایش معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) فلسطین پاره تن اسلام است، ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان به مناسبت روز 13 آبان 

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان به مناسبت روز 13 آبان